منتدي ستوديو بلاتوه
** اهلا بكم في منتديات .. ســوديو بـلاتــPlAt0ــوه ..**

بص يا برنـس انت كده مش هتعرف تــشوف ولا موضوع في الـمنـتدي الا لمــا تســجل معــانا ..

فيلا سجل وشارك ومستنيين رايك ..

التسـجـيل مش هياخد دقيقه واحده ..
منتدي ستوديو بلاتوه
** اهلا بكم في منتديات .. ســوديو بـلاتــPlAt0ــوه ..**

بص يا برنـس انت كده مش هتعرف تــشوف ولا موضوع في الـمنـتدي الا لمــا تســجل معــانا ..

فيلا سجل وشارك ومستنيين رايك ..

التسـجـيل مش هياخد دقيقه واحده ..
منتدي ستوديو بلاتوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي ستوديو بلاتوه

صـور ♥♥ فـضايح ♥♥ اخــبــار ♥♥ اغــاني ♥♥ افلام ♥♥ برامــــج ♥♥ اللعاب

الرئيسيةدخولالتسجيلأحدث الصور

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش

ELMAHDY
ابن المهدى
NOUR
فله لك علي طول
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
فله لك علي طول
** مــــديرة الـــمــنــتــدي **
فله لك علي طول

العذراء عدد المساهمات : 2411

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 01, 2009 12:21 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

الاســــــبوع الثااااااااني مع المشرف .. مصطفي المهدي ..

عاوزين نطحنه يا شباب الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 999902 الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 999902 الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 999902

الاسبوع الثاني هيبدا من 2/7/2009 الي 9/7/2009

جابو علي كل الاسئله بصراحه

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 375116 الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 375116 الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 375116 الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 375116 الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 375116
حضر نفسسسسسسسسسسسسك يا دررررررررررررررش

كاتب الموضوعرسالة
ابن المهدى
**مشرف منتدي الاخبار والنكت**
ابن المهدى

العقرب عدد المساهمات : 171
تبادل إعلاني تبادل إعلاني : الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 961385997 نقاط : 252

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 3:02 pm

اغبى الرجال هو من يصدق فتاه قالت له انت الوحيد في حياتي
صح يبقى غبى

أغبى الرجال من يحب بكل قلبه

اة فعلا زى انا كدة
أغبى الرجال من يدمع لا اجل الحب و من يصدق دموع الحب فهي كدموع التماسيح كاذبة

لا لا بعرف ادمع ولا بصدق الدموع

اللسان ليس عظاماً ...لكنه يكسر العـظام

كلام جميييييييل جدااا للان الانسان ما هوة الا لساان على راى ابن المهدى وكمان بلسانك تبقى باشا وبلسانك تبقى متسواش حاجة

من زاد في حبه لنفسه ... زاد كره الناس له

لا مش لازم لان الطبيعى الواحد يحب نفسة بس من زاد حبة لنفسة وصل لمرحلة الغرور

قد تنمو الصداقة لتصبح حباً ، ولكن الحب لا يتراجع ليصبح صداقة
فعلاااااااااااااااااااااااااااااااا

الحب هو اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان ويكسبان فيها معاً أو يخسران معاً
لااااااااا الحب لعبة اةة ويكسبان معااا او واحد يخسر وواحد يكسب وبيكسب الى بيحب بعقلة وبيخسر الدهل الى بيبحب بقلبة

الذي يحب يصّدق كل شيء أو لا يصّدق أي شيء
يصدق كل شىء حتى لو راىء بعينة

من الصعب ان تحب شخصا بجنون وأنت تعلم بانك لن تكون له
هووووووة مش من الصعب هوة عادى انك تحب حد مش ليك بس الاصعب انك ممكن تصدق نفسك انة ليكك
والاصعب من ذلك أن تستمر بحبه وتتجاهل الحاجز الذي يمنعك من التقرب منه
اةةةة

ماذا تفعل ؟

عندما تجد شخصاً يهلل بقدوم شخص آخر كان يذم فيه قبل دقائق أمامك

هعد اضحك وابقى عرفت صحبى واعلم علية

عنــدما تكتــم أخطــاء غيــرك خـوفـاً عليهـم ووفـاء منك لهم وتصدم بأن أخطاءهم نُشرت بين الناس
على أنها أخطاءك أنت وهم طاهرون من الخطأ

اتعودت على كدة ومش مهم راى الناس المهم انا بينى وبين نفسى وبينى وبين ربناااا وعلى راى البرنس جورج
كلاااااااااام الناس لا بيقد ولا ياخر

عندما يكون كل الناس معك خوفاً منك ومن لسانك وليس إحترامًا لك
اكرررررررة الاحساس دة

عندما تصبح بطيبتك مكاناً يٌلقي عليه المستغلون جبروتهم وأخطائهم لأنك طيب وستسكـت ولن تــواجـه
اكيد احس بالضعف ودة فيا بس نقطة الحب بسسسس

عندما تضع الطيبة والإحترام لهـم وهم وضعوك بقائمـة الإنتظار وعندما يأتيهم الملل يأتوا ليبحثوا عنك
دة حال الدنيا بس الشاطر الى يفهم بدررررررررررررررى

عندما ترى كلمة ( أحـبك ) بكل مكان وعـلى ألسن مراهقــة لا تقدرها فهي أصبحت مجرد أغانى تقال بلا حسبان

منا بقول للزبال يا حبيبى وسواق التاكسى بقولة يا حبيبى انسى كلمة احبك دى يا صحبى حب دة اعلى واسمى من كدة بكتيييييير
بحبك دى يعنى زى صباح البرنجان او بنجورر

عندما تحب انسانه سنين وتكتشف بانها تلعب بقلوب كثير غيرك

عادى حصلت بسس المشكلة عندى انا غلبان شوية بحب من قلبى وبكون مخلص بجد
اهووة بحاول اتغلب على حزنى بنفسى وعلى حبى وجرحى بس بطول معايا
وناس كتير كدة سواء ولاد او بنات
مش ديما الخيانة رجل كتير الخيانة امراءة

ابن المهدى
ابن المهدى

تبادل إعلاني تبادل إعلاني : الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 961385997 نقاط : 252

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 3:06 pm

خد ياعم حساب البيبسى كمان مش على حسابك
هوة مفيش حاجة ببلاش الزمن دة
دةةةةةةةةةةة انا لو يهووووووووودى مش هتعملو فيا كدة
اهئ اهئ اهئ
فله لك علي طول
فله لك علي طول

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 10:04 pm

تعالي هنا خد عشان خلقي ديق
الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 28235 الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 28235

*
*
*
*
*
*
الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 886891
سيبهم في حالهم

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 51345
*
*
*
*
*
*
*
تعالي خد

*
*
*
*
*
انا هخليك ترفع دي
الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 297660
الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 297660

وتقول غرييييييييييييييييييييييييييق مش سلمت

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
تعالي اقعد بقي واستريح

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 65555

لو لقيت بت مزه اوي ماشيه علي البلاج هتقوم تعاكسها ولا لاء ؟؟؟؟

قولي اكتر موقف محرج حصلك وانت كنت بتعاكس واحده واكيد عاكست وبلاش كدب ؟؟؟

لو لقيت بنت وانت قاعد في كافيه رمتلك ورقه مكتوب فيها قم موبيلها هتكلمها ولا لاء ؟؟؟

لو لقيت بنت قاعده في مكان وعجبتك اوي هتعمل ايه عشان تعرف تكلمها ؟؟؟

لما تبقي محامي وجالك تاجر مخدرات او قاتل وانت متاكد انه فعل قتل او انه فعلا متهم هترضي تدافع عنه ولا لاء ؟؟؟

لو جالك واحد يقولك اديني مستند مهم عندك وهديك قدامها فلوس كتيييييييييييييييييير ترضي تديله الورقه دي ؟؟

بتبص مره من بلكونت بيتكم لقيت اتنين واقفين يحششوا او يضربوا حقن هتعمل ايه !!!!!
هتنزل تتخانق ؟ ولا ترمي ميه عليهم ؟ ولا تسيبهم يكلموا ؟؟

بتبص مره من بلوكنتكم لقيت ولد وبنت واقفين تحت بيتكم وفيه لحظه رومنسيه وناقصلهم اتنين
لمون وشجره !! هتسيبهم ولا هتعمل ايه ؟؟

كنت مع مراتك في مكان عام ووقعت علي هدومها كبايه العصير وشتمتك قدام ناس هتكست ولا هتعمل ايه ؟؟

صحبك دلق عليك كبايه الشاي في الجامعه هتعمل ايه فيه ؟؟

كنت ماشي بعربيتك بليل وجي من سفر لقيت واحده بتوقفك بتشاورلك يعني هتقف ؟؟؟؟؟؟؟

طب ولو كان راجل يا حلو ههههههههههههههههههه هتعمل ايه ؟؟

كنت راكل مكروباص مثلا او تكس في مره لقيت واحده ست رمت ابنها علي حجرك هتسيبه ولا هتعمل ايه ؟؟؟

كنت قاعد مره في اتوبيس ولقيت واحده ست واقفه جمبك مش لاقيه كرسي
هتقوم تقعدها مكانك ولا هطنش ؟؟؟

الدنيا عامله معاك ايه يومين دول ؟؟

دي اسئله دمها خفيف كده

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 75167
ابن المهدى
ابن المهدى

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد يوليو 05, 2009 11:37 pm

لو لقيت بت مزه اوي ماشيه علي البلاج هتقوم تعاكسها ولا لاء ؟؟؟؟

ممكن اشتغلها بس مش اعكسهاا انا بترفه عن الحجات دى هههههههههههههههههه

قولي اكتر موقف محرج حصلك وانت كنت بتعاكس واحده واكيد عاكست وبلاش كدب ؟؟؟
لا والله وانا مش بحب اعاكس هية مرة واحدة كنت بتريق على واحد بعباية تحت البيت طلعت شلق اعدت تردح فى الشارع طلعت جرى على البيت علشان المنظر ههههههههههههههههههه

لو لقيت بنت وانت قاعد في كافيه رمتلك ورقه مكتوب فيها قم موبيلها هتكلمها ولا لاء ؟؟؟
هكلمها

لو لقيت بنت قاعده في مكان وعجبتك اوي هتعمل ايه عشان تعرف تكلمها ؟؟؟
والله بحتار حسب مزاجى ممكن اقوم اروحلها ممكن اسقع ممكن ابعت رقمى مع حد اى حوار ممكن اخطب عربيتها ودى عملتها قبل كدة وانزل اكلمها

لما تبقي محامي وجالك تاجر مخدرات او قاتل وانت متاكد انه فعل قتل او انه فعلا متهم هترضي تدافع عنه ولا لاء ؟؟؟
اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

والى معترض عن راءى بسال تانى وانا اقولة السبب

لو جالك واحد يقولك اديني مستند مهم عندك وهديك قدامها فلوس كتيييييييييييييييييير ترضي تديله الورقه دي ؟؟
يعنى تبع موكلى امممممممم هوة انا واطى اة ههههههههههههههههه بس مش للدرجة

بتبص مره من بلكونت بيتكم لقيت اتنين واقفين يحششوا او يضربوا حقن هتعمل ايه !!!!!
بنزل اتشاكل معاهم ودة الطبيعى بتاعى او انزل اضرب معاهم هههههههههههههههههههههههههه
هتنزل تتخانق ؟ ولا ترمي ميه عليهم ؟ ولا تسيبهم يكلموا ؟؟

لا قلتلك هنزل اشرب معاهم ههههههههههههههههههههههههههههه

بتبص مره من بلوكنتكم لقيت ولد وبنت واقفين تحت بيتكم وفيه لحظه رومنسيه وناقصلهم اتنين
دة حصلت وصبيت عليهم مية ويلا يابن التييييييييييييييييييييت
لمون وشجره !! هتسيبهم ولا هتعمل ايه ؟؟
لما منا عندى اريل على السطح مش هيبقو اتنين

كنت مع مراتك في مكان عام ووقعت علي هدومها كبايه العصير وشتمتك قدام ناس هتكست ولا هتعمل ايه ؟؟
شتمتنى اممممممممممممم هسكت طبعاااا ولما نرجع البيت حساب تانى يا امى

صحبك دلق عليك كبايه الشاي في الجامعه هتعمل ايه فيه ؟؟
عادى جدااااااااااااااااااااا

كنت ماشي بعربيتك بليل وجي من سفر لقيت واحده بتوقفك بتشاورلك يعني هتقف ؟؟؟؟؟؟؟

اةةةةةة لان مش لازم تكون وحشة ممكن تكون محتاجة حاجة

طب ولو كان راجل يا حلو ههههههههههههههههههه هتعمل ايه ؟؟
انا بقف بنفسى ودة شىء انسانى مش اكتر ووصلت راجل مرة كان معاة بنتة بتاع شهرين وكان واقف قدام مستشفى الاطفال الساعة 3 الفجر بعد ما عديتة رجعت لية تانى وقلتلة اركب اوصلك قالى شكرا ومش عارف اية قلتلة احنا هنمثل وضحكت ووصلتة توريل

كنت راكل مكروباص مثلا او تكس في مره لقيت واحده ست رمت ابنها علي حجرك هتسيبه ولا هتعمل ايه ؟؟؟
لا طبعاا هية نقصة لو بنت ماشى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كنت قاعد مره في اتوبيس ولقيت واحده ست واقفه جمبك مش لاقيه كرسي بقوم والله وبقعدها حتى لو راجل كبير فى السن
هتقوم تقعدها مكانك ولا هطنش ؟؟؟

لا هقوم طبعاااا

الدنيا عامله معاك ايه يومين دول ؟؟

مش لزيزة والله يا قمر يعنى حبة وحبة بس يارب المستعان كفاية حوليا ناس بحبهم وبيحبونى دة الى مصبرنى على الدنيا بس يتاكدوووووووووو انى بحبهم اكتر ما بحب نفسى ولو هموت نفسى فدى ضحكة من عنهم والله ما اتاخر
ronyromyo
*** عضو مـــاسي ***
*** عضو  مـــاسي ***

العقرب عدد المساهمات : 52
تبادل إعلاني تبادل إعلاني : تبادل إعلاني نقاط : 48

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس يوليو 09, 2009 7:00 pm

انت فينك ياابو صاااااااااااااااااااصاااااااااااااااااااااااااااااااااا
ابن المهدى
ابن المهدى

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة يوليو 10, 2009 12:10 am

هنا اهوووووووووووة
قلبى مكسور منة
*** عضو جــديـــد ***
*** عضو  جــديـــد ***
قلبى مكسور منة

الثور عدد المساهمات : 12
تبادل إعلاني تبادل إعلاني : تبادل إعلاني نقاط : 20

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 12:44 am

يلهوووووووووووووووووى كل دى اسالة
ربنا يبعد عنا كرسى الاعتراف
الله يكون بعونكم
مع تحياتى
فله لك علي طول
فله لك علي طول

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 11:45 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ده اقل واجب يا منه
قلبى مكسور منة
*** عضو جــديـــد ***
*** عضو  جــديـــد ***
قلبى مكسور منة

الثور عدد المساهمات : 12
تبادل إعلاني تبادل إعلاني : تبادل إعلاني نقاط : 20

مُساهمةموضوع: رد: الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش   الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أغسطس 13, 2009 1:21 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالا

انا مش معاكم خالص وانا كدة كدة هشيل النت قبل ميجى عليا الدور
ربنا يستر

الاسبوع الثاني :: مع المشرف"" ابن المهدي"" من 2/7الي 9/7 كلووووووو يخشش
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» دعونا ننتقم يا شباب الاسبوع الرابع مع "" مـجرم حـرب "" مشرف بنات مصر من22/7 الي28/7
» الاسبوع الاول في كرسي الاعتراف من يوم 23/6 مع ""دندونه الشقيه"" يلا كلوا يشارك
» الاسبوع الثالث :: مع مشرف شات بنات مصر ""جـارح "" من 12/7 الي 18/7 كلوووا يساله يلا
» حصريا وبانفراد "" فـديو وصـوركثيره لحفل زفاف هــيفاء وهــبي "" ملف كامل
» "" امرأة المانية تستحم عارية في نافورة بالشارع "" اعوز بلله