منتدي ستوديو بلاتوه
** اهلا بكم في منتديات .. ســوديو بـلاتــPlAt0ــوه ..**

بص يا برنـس انت كده مش هتعرف تــشوف ولا موضوع في الـمنـتدي الا لمــا تســجل معــانا ..

فيلا سجل وشارك ومستنيين رايك ..

التسـجـيل مش هياخد دقيقه واحده ..
منتدي ستوديو بلاتوه
** اهلا بكم في منتديات .. ســوديو بـلاتــPlAt0ــوه ..**

بص يا برنـس انت كده مش هتعرف تــشوف ولا موضوع في الـمنـتدي الا لمــا تســجل معــانا ..

فيلا سجل وشارك ومستنيين رايك ..

التسـجـيل مش هياخد دقيقه واحده ..
منتدي ستوديو بلاتوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي ستوديو بلاتوه

صـور ♥♥ فـضايح ♥♥ اخــبــار ♥♥ اغــاني ♥♥ افلام ♥♥ برامــــج ♥♥ اللعاب

الرئيسيةدخولالتسجيلأحدث الصور

نكت جميلة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
noda
**مشرفة منتدي الالـعاب**
**مشرفة منتدي الالـعاب**
noda

تبادل إعلاني تبادل إعلاني : تبادل إعلاني نقاط : 4

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميلة   نكت جميلة Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 12:57 am

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

مرة واحد بيروح بيتة كل يوم سكران قام من النوم الصبح وقال لمراتة انتى يا ولية كل يوم تسيبى نور الحمام منور، مراته ردت عليه اتنيل انت اللي كل يوم بتخش الثلاجة

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

مسطول قابل واحد صاحبه متغاظ من امريكا، المسطول حب يهدي صاحبه، قاله شوف امريكا من غضب ربنا عليها خلاها هناك فى آخر الدنيا لكن مصر يادوبك ساعتين بالبيجو

مرة اتنين مساطيل قعد ين بيحششو فا فى واحد منهم لقى جنازة فى الشارع فقال للتانى هو مين الى مات قاله عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التانى الناس عملو سوان للناس علشان ييجو يعزو، قاله هو مين الى مات قاله يابنى انا قلت لك عمك احمد قاله الله يرحمه، فى اليوم التالت شاف نفس السوان قاله هو مين الى مات رد عليه التانى قاله انا كل يوم اقولك ده عمك احمد راح رد عليه قاله هو مال عمك احمد بقاله تلت ايام الدنيا مخبطة معاه كدة ليه

واحد غبي رجع من السفر لقى الشقة مليانه صراصير.. غير قفل الباب

مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!!
ELMAHDY
** رئيــس لــلمــنتدى **
** رئيــس لــلمــنتدى **
ELMAHDY

الجدي عدد المساهمات : 267
تبادل إعلاني تبادل إعلاني : تبادل إعلاني نقاط : 712

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة   نكت جميلة Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 1:41 am

نكت جميلة 845702
منوره المنتدى يا نوده
وان شاء الله تكونى معنا دائما
نكت جميلة 53111
https://studioplato.yoo7.com
فله لك علي طول
** مــــديرة الـــمــنــتــدي **
** مــــديرة الـــمــنــتــدي **
فله لك علي طول

العذراء عدد المساهمات : 2411

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة   نكت جميلة Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 14, 2009 4:18 pm

نكت جميلة 877351 نكت جميلة 877351نكت جميلة 877351نكت جميلة 877351نكت جميلة 877351
عــــــــسل
ابن المهدى
**مشرف منتدي الاخبار والنكت**
**مشرف منتدي الاخبار والنكت**
ابن المهدى

العقرب عدد المساهمات : 171
تبادل إعلاني تبادل إعلاني : نكت جميلة 961385997 نقاط : 252

نكت جميلة Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة   نكت جميلة Icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 3:04 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
فظييييييييييييعة اوى نكتة واخر نكتة بجد
نيسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

نكت جميلة
صفحة 1 من اصل 1